[ GAMEPLAY ]
- Feedfeed od teraz granaty eksplozje C4 zabitych wyświetla we wszystkich trybach gry nową ikonkę
- Gracz który został unieruchomiony (np. na koniec rozgrzewki) już nie będzie otrzymywał obrażeń
- Gracze mają teraz mniejsze szanse na zablokowanie się przez lecące granaty w nich, oraz będzie możliwość wstania na wabiku przeciwnika
- Granaty od teraz rzadziej będą przechodzić przez drzwi, gdy będą rzucane w pobliżu graczy, oraz została poprawiona kolizja odbijania od ziemi w okolicach stóp gracza
[RENDERIN]
- Zostały dopracowane moduły wyświetlania naklejek cieniowanie, aby zmniejszyć artefakty w holograficznych mip pod kątem
- Zostały zoptymalizowane wycięcie ceni, aby zapobiegać migotaniu ceni spowodowanym renderowaniu który jest przepełniony w ultra szerokich proporcjach 21:9
- Zostało zoptymalizowane renderowanie tekstur przez nadanie tekstur kompozytowych dla modeli które to mają już wysoki priorytet
- Została dodana pamięć podręczna wejść kompozytowych, został to dodane z uwagi na generowania kompozytów podobnych działań
- Zostało dodane więcej asynchronicznych zadań na cykl, pozwala to zwiększenie generowania w niektórych systemach
- Dla testu dodano strumieniowania tekstur które można włączyć w opcjach grafiki
[ UI / LOCALIZATION ]
- Zostało dodane nowe tło na którym można zobaczyć mapę Anubis
- Została dodana możliwość zmiany tła menu
- Zostało wydzielono kupno naklejek oraz naszywek
[ STORE ]
- Została dodana kapsuła Warhammer 40000 do sklepu
[ STEAM ]
- Została zaktualizowana biblioteka steam, do najnowszej wersji która została wydana w maju 2020
- Jeśli klient nie będzie mógł uruchomić gry steam będzie musiał pobrać najnowszą wersję
Edited by MichaelKosa