Czarny piątek 2020 - ZACZYNAMY! -50% na wszystkie serwery! ×
VIP za dołączenie do DISCORDA CSW! 2 DNI VIP-a!!! WZNOWIONA!!! ×
Święta bożego narodzenia oraz nowy rok 2021! - KALENDARZ IMPREZ CSW! ×
Aktualne konkursy CSW ×
Jump to content
  • Create New...

[ODRZUCONE] Rekrutacja na Administratora 1v1

Recommended Posts

NIck: JAY JAY

Steam ID: STEAM_0:1:457068044

Doświadczenie : Administrator na Innych platformach Serwerowych ( nie będę reklamował ) były to serwery 1v1 bunnyHop  i wiele innych łącznie byłem administratorem 4-6 lat 

Składki : PEWNIE! Paypal, bank , czy inne formalności

VAC: nie posiadam żadniej blokady VAC

Czy Posiadasz Konto Prime : Tak posiadam

Opisz siebie : SIemanko mam na imię Łukasz mam 20 lat w csgo zacząłem grac w 2013 roku byłem przez chwile żołnierzem ale teraz jestem Inżynierem budowlanym cenie sobie spokój na serwerach lubię kulturę jestem amatorskim lektorem 😄 jestem wyczulony na wszystkie wspomagacze w grach znam się w części na nich nie lubię łamania regulaminu jestem cały czas uśmiechnięty i cały czas się śmieje bo jestem osobą która cały czas ma dobry humor

Znajomość Komend SourceMod 0-10 : 9

Lnk do profilu Steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561198874401817

Ilość przegranych godzin w CSGO: na wszystkich kontach łącznie 5500 h

Ilość przegranych godzin na serwerze: Ufając gamestats to 20h (troche mało ale dzień w dzień wchodzę) 

Posiadam Sprawny Mikrofon

Posiadam Mutacje 

Nie Posiadam rangi w innych sieciach serwerowych

W Okresie testowym będę aktywny na forum nawet gdy minie okres testowy bo forum to druga najważniejsza rzecz po serwerze 😄

Nie dołaczyłem do grupy steam ponieważ jej nie znalazłem 

Dołączyłem na Discorda 🙂

Mój profil steam jest cały Publiczny

Zapoznałem się z regulaminem  serwera  CSW 1v1

Zapoznałem się z taryfikatorem serwera CSW

Pozdrawiam JAY JAY (Łukasz) 

• Właściciel